Han skulle aldrig være steget på toget

Han skulle aldrig være steget på toget

Christina Hesselholdt

E-bog. Lindhardt og Ringhof 2012-07-23.
ISBN 9788711398074

'Han skulle aldrig være steget på toget' er en del af novelleserien 'En mand steg af toget ...', der blev trykt første gang i DSB's magasin Ud & Se i 2010. 12 danske forfattere, herunder Christina Hesselholdt, blev bedt om at skrive et bidrag, der indeholder sætningen 'en mand steg af toget ...'. Hvad, der i øvrigt sker, er helt op til forfatterne selv. E-novellen er udgivet i samarbejde mellem forfatteren, Lindhardt og Ringhof og Ud & Se.Novelleserien 'En mand steg af toget ...' blev trykt første gang i DSB's magasin Ud & Se i 2010. En stribe danske forfattere blev bedt om at skrive et bidrag, der indeholder sætningen 'en mand steg af toget ...'. Hvad, der i øvrigt sker, er helt op til forfatterne selv. E-bogen er udgivet i samarbejde mellem forfatteren, Lindhardt og Ringhof og Ud & Se.Noveller: Susanne Staun: En privat oplevelse, Jan Sonnergaard: Kvinden fra Paris, Katrine Marie Guldager: Storebælt, Naja Marie Aidt: Juli måned, bagende sol, Jesper Wung-Sung: Mand med hale, Merete Pryds Helle: Tog til tiden, Anders Bodelsen: Dirigenten, Christina Hesselholdt: Han skulle aldrig være steget på toget, Bent Vinn Nielsen: Dødens elskerinde Novellerne er udgivet både samlet og separat.Christina Hesselholdt (f. 1962) debuterede i 1992 med ‘Køkkenet, gravkammeret & landskabet‘, en minimalistisk roman, der overlod meget til læseren. Siden har hun udviklet en bredere fortællestil. Med ‘Hovedstolen‘, 1998, og ‘I familiens skød‘, 2007, vendte hun sig mod det uudtømmelige stof: Familien, hvis sære indbyrdes relationer hun dissekerer med humor og indsigt. Hun er en skarp iagttager af især kvinders rolle i familiespillet. I 2008 udgav hun ‘Camilla and the Horse‘, en fortællekreds, hvor personer skifter rolle, og fortællerens synsvinkel springer underfundigt omkring.Fil størrelse: 201 KB

Flere bøger af Christina Hesselholdt

Han skulle aldrig være steget på toget

Han skulle aldrig være steget på toget Din anmeldelse vil blive vist inden for fem til syv arbejdsdage.